Otroška trgovina svojim strankam nudi tako standardne izdelke, kakor izdelke po zadnji modi.
Mladi starši se velikokrat vprašajo, kako pomembno je, da je njihov otrok oblečen po zadnji modi. Problem se namreč pojavi že pri nakupu oblačil. Moda se zelo hitro menjuje, prav tako pa otroci zelo hitro prerastejo izdelke in starši, ki želijo svoje malčke oblačiti po zadnji modi, morajo imeti kar velik družinski proračun. Strokovnjaki si mnenja, da otroci ne potrebujejo oblekic po zadnji modi, prav tako se nenehno spreminja tudi otrokov okus in bolje je, da otroku kupimo nekoliko cenejša oblačila, vendar mu omogočimo večjo izbiro, daj lahko le tako izraža svoje počutje in se s tem tudi razvija. Otroška trgovina ima svoje svetovalce, ki lahko staršem pomagajo pri izbiri ustreznega izdelka. Največ pomena dajejo modnemu trendu mamice, ki si želijo “trendovski” voziček, ki se ujema z njihovim življenjskim slogom. Otroška trgovina nikakor ne more vplivati na pričakovanja in želje staršev otroka, lahko pa jih prodajalke nekoliko usmerijo in jim predstavijo izdelke, po katerih starši najbolj povprašujejo. Poudariti je tudi potrebno, da je veliko bolj kot podjetje, ki proivaja določene otroške izdelke pomembno, kakšne kvalitete so ti izdelki, kako so funkcionalni in kako bodo pripomogli k otrokovemu razvoju. Dandanes imamo na voljo ogromno otroških trgovin, prav tako je zelo pestra izbira otroških izdelkov. Otroška trgovina nikakor ne more držati vseh igrač in izdelkov, ki se pojavijo na tržišču, vendar si vsaka otroška trgovina izbere določene dobavitelje od katerih jemlje igrače in izdelke, katere ponudi svojim strankam. Lastniki se zavedajo, da so kupci kralji in da so stranke pogosto zelo zahtevne, prav zaradi slednjega želijo zadovoljiti najrazličnejše okuse.
Otroška trgovina ni zanimiva samo za otroke, vendar tudi odrasle, starše, stare starše in tiste, ki so otroci po srcu. Skoraj vsakdo bo v njej našel nekaj zase, saj je vsaka otroška trgovina zelo dobro založena.