Kdo je Petra Škarja

Ste že slišali za pisateljico in uspešno podjetnico Petro Škarjo, ki je napisala dve uspešnici, ki se glasita Ameriški milijonarji so spregovorili in Česar nas niso naučili v šoli? Če še niste slišal zanjo si morate prebrati ta članek, saj bo mogoče vam ali vašim prijateljem pomagal pri njihovi nadaljnji življenjski poti. Petra Škarja je mlada punca, ki je skozi življenje preživela precej veliko stvari in je že velikokrat izgubila samozavest ampak se je kljub temu pobrala in še zdaj pomaga s tem, da širi svoje izkušnje in poskuša Slovenijo oz. mladino v Sloveniji postaviti na svoje noge. Več o Petri in njenih uspehih si preberite na http://www.tomazgorec.si/petra-skarja-svetuje/.Petra Škarja

Petra Škarja je prinesla svoje znanje iz Amerike. V Kaliforniji se je pogovarjala s podjetniki, ki so jo naučili različne podjetne sposobnosti in s tem znanjem sedaj pozna ameriško kulturo oz. ameriški sistem podjetništva. Petra Škarja meni, da se določeni stvari, ki se jih je tam naučila, da uporabiti tudi v Sloveniji, saj smo ljudje in se lahko prilagajamo vsem razmeram, ne glede na to kakšne so samo če se potrudimo. V Ameriki so jo naučili tehniko KISS, ki pomeni, da ne zakompliciraj ampak poenostavi.  Petra Škarja ve, da si Slovenci samo zakompliciramo stvari in zaradi tega nam tudi pove, da če bomo naslednjič imeli neki problem, ki ga ne bomo znali rešiti si zamislimo kako bi se kmet odzval na tak problem. Petra Škarja nas tudi seznani s tujim oz. svetovnim trgom in nas opozarja, da ko smo v podjetju se trg zelo hitro vrti in ni časa za premišljanja in ker Američani sploh ne vedo kaj premišljanje pomeni, velikokrat propadejo samo zaradi tega. Petra Škarja nas poskuša naučiti, da ni važno koliko ur delaš neko delo, če na koncu ne znaš sploh povedati koliko si naredil in ne moreš svojega dela predstaviti, saj še veš ne kaj si delal. Petra Škarja nam svetuje, da se ne smemo bati padcev ampak, da reskiramo in s tem nekaj pridobimo ali pa ostanem na istem in se nikamor ne razvijemo. Zelo poziva podjetnike, da se naj ne bojijo nove podjetne priložnosti ampak, da jo sprejmejo in da so malo bolj aktivni.