Ste šli v vašem podjetju s tehnologijo naprej, ker si želite, da poslovni proces poteka čim ceneje, čim hitreje in da se še posebej s tiskalniki nihče ne ukvarja ter da je njihovo delovanje čim bolj zanesljivo? Potem ste prav zagotovo kupili dober laserski tiskalnik, s katerim boste načeloma imeli nič oz. skoraj da nič dela.
Vendar saj vemo, kako je danes z vso tehnologijo. Skoraj da ne obstaja stvari, ki ne bi potrebovala servisa, če pa servisa ne potrebuje, pa je pravzaprav edina opcija, da se izdelek uporablja in ko se pokvari, se ga pač zavrže. No, pri tiskalnikih na srečo ni tako, saj obstaja servis laserskih tiskalnikov. Se pa lahko servis laserskih tiskalnikov izvaja le kot redno letno vzdrževanje ali pa takrat, ko laserski tiskalnik ne deluje več in javlja napako. Seveda je še najbolje, da servis laserskih tiskalnikov ni potreben, saj je jasno, da je potrebnega nekaj časa, da se ga do serviserja pripelje in potem tudi popravi. Zato vsekakor lahko rečemo, da je Anderwald na tem področju podjetje, ki zelo pomaga, saj njihovi serviserji pridejo kar na sedež in poskušajo tam popraviti laserski tiskalnik, če pa to ni izvedljivo, pa sami poskrbijo za odvoz in se ni treba ukvarjati s tem tudi kupcu.
Res pa je, da je Anderwald uradni serviser za laserski tiskalnik znamke Konica Minolta in Kyocera, za katere tudi velja, da imajo izredno dolgo življenjsko dobo, je pa pri njih potreben reden letni servis, ki je pravzaprav le čiščenje in ki ga serviserji lahko opravijo pri kupcu. Po drugi strani pa se je treba zavedati, da se pod napake štejejo tudi zamenjave delov, ki jih ima posamezni laserski tiskalnik. Boljši kot je laserski tiskalnik, bolj so načeloma kvalitetni njegovi deli in manj pogosto jih je treba menjati.
Pod te dele sodijo tudi tonerji, vendar pa je danes skoraj da nemogoče dobiti laserski tiskalnik, pri katerem se tonerji menjajo na okoli 15.000 izpisov, torej je v primeru, da res veliko tiskate, najbolj priročno, da imate v pisarni zalogo tonerjev ter da jih znate zamenjati, ko se izpraznejo. Na tak način boste sicer porabili nekaj časa, vendar pa vseeno bistveno manj, kot bi bil poraba časa v primeru, da bi morali serviserja kar naprej klicati.